Contact - de supporttoeter

Aangepast 1 month ago door Čiska Jansz

Via deze support-site proberen wij je zoveel mogelijk te voorzien van informatie en tips, maar we kunnen ons goed voorstellen dat het soms handiger is om in direct contact met ons te komen. Dat kan eenvoudig via de linkermenubalk! 

De supporttoeter

In het hoofdmenu aan de linkerkant kun je via de toeter een bericht sturen wanneer je stuit op een probleem, een inhoudelijke fout of wanneer je een idee hebt. Maar wat gebeurt er nu met deze berichten? Jouw toetermelding verschijnt bij ons in de inbox. Op basis van de informatie die je ons geeft, wordt er automatisch prioritering aangebracht en komt jouw bericht in het juiste postvak terecht.

Wanneer je ons via de supporttoeter een bericht stuurt, krijgen wij in de footer van jouw bericht belangrijke informatie meegestuurd over jouw account en de locatie waar je je bevindt in Learnbeat. Hierdoor kunnen wij je zo snel mogelijk helpen.

Ik heb een probleem

Wanneer je stuit op een technisch probleem, zullen wij altijd proberen jouw probleem na te bootsen. Op deze manier verzamelen we de informatie die onze collega’s van techniek nodig hebben om het probleem op te kunnen lossen. Je helpt ons bij het in kaart brengen van het probleem door nauwkeurig te beschrijven wat er mis gaat en zoveel mogelijk informatie over de situatie mee te sturen.

Denk hierbij aan:

  • het tijdstip
  • devices waarop gewerkt is
  • browser die gebruikt wordt
  • bij welke leerling(en) doet het probleem zich voor
  • welke meldingen zag je op het scherm

Wanneer je vanuit de locatie in Learnbeat waar je op het probleem stuitte, een toetermelding doet, krijgen wij in de footer van jouw bericht informatie over de exacte locatie. Het helpt ons bovendien als je nauwkeurig beschrijft wat er mis gaat.

Wanneer wij constateren dat er daadwerkelijk sprake is van een technisch probleem, gaan onze collega’s van techniek aan het werk om jouw probleem op te lossen. We proberen je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de voortgang en sturen je een notificatie wanneer het probleem is opgelost.

Ik zie een inhoudelijke fout

Je kunt via de toeter ook melding maken van een inhoudelijke fout. Het helpt ons enorm als je dit doet vanuit de locatie waar je de fout bent tegengekomen. Vanuit jouw bericht kunnen wij direct naar de locatie toe om te controleren of het daadwerkelijk een fout betreft. Wanneer je een inhoudelijke fout ontdekt in het lesmateriaal dat via Learnbeat wordt aangeboden, kijken we eerst of we de fout hier ook zien. Vervolgens hangt het er vanaf wie de auteur van het materiaal is, wat de vervolgstappen zijn. We nemen vervolgens contact op met de uitgever van het materiaal of vragen onze collega’s van content om de inhoud aan te passen. Doorgaans zie je dit direct terug in jouw lesmateriaal.  

Ik heb een idee

Samen met onze gebruikers maken we Learnbeat steeds beter. Jullie input om de leeromgeving door te ontwikkelen is voor ons van grote waarde. Jullie weten door dagelijks gebruik van de leeromgeving als geen ander wat prettig werkt, wat jullie missen en wat beter of anders zou kunnen. Al jullie ideeën worden gelezen en op basis van behoefte en uitvoerbaarheid geprioriteerd. Wanneer we een nieuwe feature willen testen met gebruikers, kunnen we op basis van de door jullie ingestuurde ideeën zien wie we kunnen vragen om ons daarbij te helpen.

Mocht je ons toch liever een email sturen kan dat natuurlijk ook altijd. Je kunt ons bereiken via support@learnbeat.nl.

Wil je liever bellen? Neem dan contact op via 020 70 09 854.

Met de emoji's onder dit artikel kun je ons laten weten of we je met dit artikel naar tevredenheid hebben geholpen. Door erop te klikken help je ons de artikelen kritisch te blijven beoordelen en zo goed mogelijk te laten aansluiten bij jullie vragen. Wij zijn blij met jouw feedback. Met elkaar maken we Learnbeat steeds beter!


Hebben we je goed geholpen?


Powered by HelpDocs