Contact - de supporttoeter

Bijgewerkt door Eva Derks

Via deze support-site proberen wij je zoveel mogelijk te voorzien van informatie en tips, maar we kunnen ons goed voorstellen dat het soms handiger is om in direct contact met ons te komen. Dat kan eenvoudig via de linkermenubalk.

De supporttoeter

In het hoofdmenu aan de linkerkant kun je via de toeter een bericht sturen wanneer je stuit op een probleem, een inhoudelijke fout of wanneer je een idee hebt om Learnbeat te verbeteren. Maar wat gebeurt er nu met deze berichten? Jouw toetermelding verschijnt bij ons in de inbox. Op basis van de informatie die je ons geeft, wordt er automatisch prioritering aangebracht en komt jouw bericht in het juiste postvak terecht.

Wanneer je ons via de supporttoeter een bericht stuurt, krijgen wij in de footer van jouw bericht belangrijke informatie meegestuurd over jouw account en de locatie waar je je bevindt in Learnbeat. Hierdoor kunnen wij je zo snel mogelijk helpen.

Ik heb een probleem

Wanneer je stuit op een technisch probleem, zullen wij altijd proberen jouw probleem te reproduceren. Op deze manier verzamelen we de informatie die onze collega’s van techniek nodig hebben om het probleem op te kunnen lossen. Je helpt ons bij het in kaart brengen van het probleem door nauwkeurig te beschrijven wat er mis gaat en zoveel mogelijk informatie over de situatie mee te sturen.

Denk hierbij aan:

  • bij welke leerling(en) doet het probleem zich voor
  • welke (fout)meldingen zie je op het scherm
  • waar in Learnbeat doet het probleem zich exact voor

Wanneer je vanuit de locatie in Learnbeat een toetermelding doet vanaf de plek waar het probleem zich voordeed, krijgen wij in de footer van jouw bericht informatie over de exacte locatie. Het helpt ons bovendien als je nauwkeurig beschrijft wat er mis gaat.

Wanneer wij constateren dat er daadwerkelijk sprake is van een technisch probleem, gaan onze collega’s van techniek aan het werk om jouw probleem op te lossen. We proberen je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de voortgang en sturen je een mail wanneer het probleem is opgelost.

Ik zie een inhoudelijke fout

Je kunt via de toeter ook melding maken van een inhoudelijke fout. Het helpt ons enorm als je dit doet vanuit de locatie waar je de fout bent tegengekomen. Vanuit jouw bericht kunnen wij direct naar de locatie toe om te controleren of het daadwerkelijk een fout betreft. Wanneer je een inhoudelijke fout ontdekt in het lesmateriaal dat via Learnbeat wordt aangeboden, kijken we eerst of we de fout hier ook terugzien. Vervolgens hangt het er vanaf wie de auteur van het materiaal is, wat de vervolgstappen zijn. We nemen vervolgens contact op met de uitgever van het materiaal of vragen onze collega’s van content om de inhoud aan te passen. Doorgaans zie je dit direct terug in jouw lesmateriaal.  

Ik heb een idee

Samen met onze gebruikers maken we Learnbeat steeds beter. Jullie input om de leeromgeving door te ontwikkelen is voor ons van grote waarde. Jullie weten door dagelijks gebruik van de leeromgeving als geen ander wat prettig werkt, wat jullie missen en wat beter of anders zou kunnen. Al jullie ideeën worden gelezen en op basis van behoefte en uitvoerbaarheid geprioriteerd. Wanneer we een nieuwe feature willen testen met gebruikers, kunnen we op basis van de door jullie ingestuurde ideeën zien wie we kunnen vragen om ons daarbij te helpen.

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via support@learnbeat.nl of (020) 70 09 854. Ben je aan het werk in Learnbeat en kom je er ter plekke niet helemaal uit? Gebruik dan de supporttoeter.


Hebben we je goed geholpen?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)